lördag 9 januari 2010

"Wizard"

En tenta gjord i alla fall... Har pluggat hela dagen till nästa... Längtar så in i norden mycket till den också är över och jag hoppas verkligen att det ska gå bra med båda...

Lärt mig spela "Wizard" idag med. Ett typ av kortspel (särskilda kort behövs, men undrar om det inte går med en vanlig kortlek...får fundera lite på de...). Kul var det i alla fall och efter att ha legat på minus sidan de första rundorna lyckades jag ta mig uppåt på poängnivån och slutade på en andra plats! Vi var totalt fyra stycken, jag, mathilda, jan och daniel (De två sistnämnda är de tyska utbytesstudenterna i min korridor) Riktigt kul var det i alla fall, och en paus i pluggandet är alltid uppiggande..

Men imorgon väntar alltså en heldag med plugg!
God natt på er Änglar!

Inga kommentarer: