fredag 22 januari 2010

Min vecka

Var nog en vecka sen sist jag skrev här. Men det händer som alltid en massa här i Lund som uppehåller mig. Främst plugg som vanligt men även annat. Eftersom jag bara gått en vecka ännu den här läsperioden så är det hyfsat lugnt just nu.

Förra helgen var det nyårsrevyn som jag tyckte var väldigt bra. Verkligen kul och spendera eftermiddagen och kvällen i bettys sällskap. Veckan har sedan spenderats med trevligt sällskap större delen av den fria tiden utanför skolan.

Nu är det även bara en vecka kvar till Vsex-09:s sista fest som har Hollywoodtema. Jag ska vara utklädd till en mycket välkänd figur som jag förhoppningsvis kommer visa en bild på senare. Har spenderat eftermiddagen med att leta grejer till kostymen och även spenderat två timmar ikväll med att sy fast runda tygbitar på en kjol... Jag tror det kommer att bli bra i alla fall.

Nu väntar helgen och jag har inga speciella planer. (För en gångs skull) Så det bli nog till att läsa igenom veckans kapitel i alla kurser samt räkna ett par vatten uppgifter till vattenkursen. Borde faktiskt damsuga också, särskilt hallen!! Jag fattar inte att det alltid ska bli så grusigt där.... men ja, ganska logiskt är det nog i alla fall...:p

Jag borde sy fast ett märke på min overall också, vilket jag inte orkade tidigare när jag ändå höll på...

Med andra ord, en lugn helg väntar vilket kan vara bra inför den stundande veckan...

Inga kommentarer: