onsdag 13 januari 2010

Ledig...

Är mitt inne i min pluggfria vecka och njuter av livet....:P Har dock stött på ett problem idag med min cykel, låset krånglar igen och nycklen har jag halvt vridit om så nu står cykeln där den står och kommer ingenstans... tror dock att jag precis hittade en reservnyckel så blir till att prova den imorgon.... Kommer bara att behöva ta en busstur på 20 min för att komma dit typ... men men är man ledig så är man ju å då finns det ju gott om tid!

Helgens planer är för övrigt bowling med mina kära bröder på fredag sen åka in på kvällen till älmhult för att spendera resten av helgen där. Det blir Nyårsrevy med Betty o Co och så lite mammakalas... Riktigt nice alltså!

Har fått tid till läkaren också så nu ska jag äntligen snart få veta vad det har att säga om mitt luftflöde... :P Kommer dock att missa en hel måndag men får hoppas att det är värt det....

Inga kommentarer: