fredag 2 september 2011

Skolan har börjat!

Jag har fått tillbaka mina tentaresultat och kan konstatera att för att klara en tenta behöver man alltså ha både feber och frossa eller fruktansvärda hostattacer för att det ska gå vägen...:P

Jag klarade både fysiken och trafiken! Sjukt glad över detta! fick tillomed en 4a i trafiken och var bäst av alla som skrev då :)

Programmeringen får bli en annan gång...

Jag har börjat mina nya kurser nu och allt är på engelska. Funkar rätt bra ändå, men det är jobbiga att läsa alla dessa tjocka böcker på engelska...men jaja bara man tar tag i det så ska det väl också lösa sig... Ser dock inte fram emot att skriva rapporter på engelska samt ha debatt på engelska... Fast är ju bra träning för framtiden. Lika bra att vänja sig!

Inte bara i skolan är det engelska. Mycket av den varan i korridorren med. De nya utbytesstudenterna är väldigt sociala av sig vilket jag tycker är kul. Igår var vi ett gäng som hade allsång i köket med två gitarrer. Skitmysigt :)

På onsdag åker jag till tyskland med mathilda för att fylla på alkoholförådet! :P Hoppas jag inte blir sjösjuk på båten bara... 8 timmar totalt :s

ciao

Inga kommentarer: