söndag 21 augusti 2011

Sjuk och tentor! :S

Har gjort två tentor nu av tre. Den första gjorde jag med 38 graders feber, huvudvärk och frossa. Så jävla jobbigt det var! Dagen efter låg jag helt död och klarade inte plugga mer än max en timme på hela dagen. Dagen efter det gjorde jag min andra tenta på nåt sjukt magiskt vis trots att jag var helt yr på morgonen (antagligen på grund av att jag inte ätit på över ett dygn någonting redigt) Efter att ha fått min andra hostattack klarade jag inte mer utan gick men hann i alla fall hafsa ner några rimliga svar i alla fall.

Jag hade med mig både alvedon, halstabletter och hosttabletter för att klara mig igenom det här. Något av det värsta jag gjort och jag fattar inte hur jag klarade det!

Idag fick jag veta att jag klarade fysiktentan (den första av dem). Jag är så sjukt jävla glad att det gick trots feber!! Jag är verkligen glad! :D Nu hoppas jag bara att jag hade tur med den andra tentan också! Hoppas Hoppas...

Nästa tenta är på fredag, är verkligen inte frisk så får se hur plugget går. Denna har jag inte pluggat på alls i sommar jämfört med de andra så inte säkert att det går. Beror helt på hur mina kommande dagar blir.

Och jag saknar Patrick jättemycket! 2 veckor sen vi sågs...

Inga kommentarer: