måndag 8 augusti 2011

Redan Augusti...

Den här sommaren har gått ganska fort faktiskt. Inte alls som förra då jag led av depression över att jag inte hade något riktigt jobb. Nu har jag bara 4 dagar kvar och jag ser fram emot att få det avklarat. Därefter väntar dock typ två veckors tentaplugg. Så sjukt tråkigt, men får väl gå. Jag hoppas det går vägen den här gången.

Peter och johanna har flyttat till en tvåa nu också och jag har fått en ny säng som är hela 120 bred! Tack Peter :P Jag har bara sovit i den två gånger än så länge men jag gillar den, särskilt nu med den nya bäddmadrassen.

I helgen var jag i Lund och sa hej då till Patrick. Det var verkligen sjukt jobbigt och jag vill inte behöva göra det nån mer gång. Nu hoppas jag bara att de här månaderna går skitfort så han kan komma tillbaka till mig. :)

Ska bli intressant att börja läsa Väg o vatten inriktningskurserna nu. Det blir vattenresurshantering eller water resourses manegement som det så fint heter på engelska. Allt kommer numera att vara på engelska hela året! oj! :P

Och så hoppas jag på sol hela september nu när sommaren har varit så snål med sol.

Inga kommentarer: