torsdag 10 mars 2011

Torsdag

Börjar gå bra segt med tentaplugget nu. Jag hoppas att det betyder att jag kan det mesta nu och att det är därför det är så tråkigt att plugga. Jag hoppas verkligen att tentan inte blir mycket svårare än extentorna för i så fall kommer det nog gå bra imorgon!

Jag solade i tisdags i vårsolen!! eller ja om man nu kan sola med vantar och halsduk hehe. Mend et var sjukt nice att äntligen se lite sol igen :) vad händer sen på onsdagen om typ inte snö, regn och hagel på en och samma gång? jösses alltså... Snön är borta nu i alla fall som tur är men regnar gör det fortfarande. Får hoppas på sol snart igen.

På måndag börjar jag min nya kurs, bergmekanik och bergbyggnad. Den verkar ganska intressant faktiskt så jag hoppas på det! Ska tydligen ha de flesta föreläsningarna i kemi huset konstigt nog. Åter en ny byggnad man måste lära känna och hitta i. :)

Jag fyller år om en vecka! ska bli skönt att åka hem till älmhult lite då faktiskt :)

Inga kommentarer: