måndag 7 mars 2011

Tentavecka...

Har haft redovisning idag, gick ok men kunde gått bättre. Fick veta sent igårkväll att en var sjuk så vi fick en halvtimme innan på oss att förbereda oss med att göra om presentationen. Lite surt, men det gick ok i alla fall. Sov dock ganska lite i natt så var sjukt trött hela tiden. Att titta på film till halv tolv kvällen innan var också en dum idé. Det hela slutade med att jag sov bort två timmar av eftermiddagen.

Jag börjar bli klar med min rapport nu också till samhällsekonomin. Ska sova på saken lite och se hur den känns imorgon. Kommer jag inte på nåt mer så lämnar jag in den då. Nu är det fokus på akustiktentan som gäller. På fredag smäller de :P

Ska bli skönt när tentaveckan är över. Jag behöver koppla av lite. 150% har verkligen varit skittufft emellanåt men jag har överlevt i alla fall. Så ska bli skönt med ett slappt schema. Nu hoppas jag bara att jag hittar motivationen till omtentorna med som jag måste ta tag i på egen hand.

Så ledig blir jag inte, men behöver inte vara i skolan så mycket i alla fall och sovmorgon typ varje dag kommer kännas konstigt :)

Har ganska tråkigt ikväll, men pallar inte plugga mer efter allt idag. Får ta nya tag imorgon istället. Ska tvätta också. Måste städa snart med, rummet börjar förfalla lite som vanligt i tentatider. Har dammat i alla fall lite grann.

God natt!

Inga kommentarer: