torsdag 31 mars 2011

Sjuk

Årets första riktiga förskylning!

Hela veckan har jag varit trött och halsont till och från. Idag sov jag till halv fem i hopp om att försöka bli lite friskare! På lördag har jag obligatorisk exkursion med skolan. Då ska vi titta på stenbrott och berg. Måste bli lite starkare tills dess. Har morgondagen på mig också att bli frisk så hoppas på det bästa!

Har inte pluggat så bra denna veckan med andra ord. Inte bra alls! Måste börja ta tag i detta så fort som möjligt så att jag känner att jag är på gång i alla fall. Tentorna är inte förrens i maj, men tiden rusar ju alltid så förbannat fort när man inte vill det!

Skönt att vara ledig både idag och imorgon så att jag med gott samvete kan vara hemma och kurera mig lite!

Hum.. eftersom jag sovit hela dagen undrar jag när jag blir trött nog att sova igen.. får väll tvinga mig själv om en liten stund antar jag :P

Kram o God natt!

Inga kommentarer: