lördag 16 oktober 2010

Lördag

Det är väll dags att höra av sig lite tror jag bestämt. Sitter och räknar extentor idag för fullt men har frågetecken på varenda fråga känns det som så känns ju inte allt för bra. Förhoppningsvis kan Mathilda hjälpa mig imorgon! Det behövs verkligen.

Tenta på onsdag alltså och känns lite sådär just nu, men har ett par dagar till på mig :)

Jäkla vilket tajt schema jag kommer ha på onsdag. Tenta, ögonkontroll i malmö, dansträning och en eventuell tentafest efter det?? Oj går det verkligen ihop? Ja den som lever får se :P

Har fått deadline idag att skriva en julklappslista till mamma idag. Jösses vad hon kan börja tidigt med sånt alltså! Men fick ihop lite grejer tillsvidare som hon får nöja sig med. :)

Har börjat träffa Patrick mer och mer nu, fast nu i tentatider blir det nog lite paus känns det som. (tur vi har dem samtidigt i alla fall...hehe) Är det för tidigt att säga att jag gillar honom? kanske, men jag gör det ändå....:P

Målet med dagen blir nog att räkna klart tentan jag börjat på så långt jag kan i alla fall tills frågetecknena dränker mig. Men ska väll fixa lite mat också. Hum, undra vad? Hade pannkakor och glass till brunch idag i alla fall och det var ju gott :)

Inga kommentarer: