fredag 22 oktober 2010

Ledig ett par dagar :)

Tentan gick bra tror jag :) Godkänd bara måste jag vara. Med lite extremtur kanske kanske får jag en fyra! :) Antar att allt hänger på hur bra projektet har gått och hur mycket poäng jag får där.

Därefter vad det utgång till Västgöta (vg's) för första gången för min del. Av alla nationer som finns så har jag aldrig varit ute på VG's innan men det var kul. Det var jag och mathilda som stod för tjejerna och sen var det typ halva klassens killar så vi ökade tjejprocenthalten med typ 200% när vi kom...haha...

Och tur det finns snälla killar i klassen som räddar en när efterhängsna okända killar flåsar en i nacken...haha.. Jag har siktet inställt på annat håll så behöver inte alla dessa främlingar :P hehe...

På tal om det, Har softat hela dagen i grannhuset. Nice :) Och imorgon är det födelsedagsfirande hos betty! Ska bli nice! :)

Inga kommentarer: