tisdag 18 maj 2010

Två veckor skola kvar...

Jag lever faktiskt!! Trots att jag inte skriver så ofta här längre, men det beror nog främst på att jag bokstavligen har bott i skolan den här månaden. skit vad mycket det är att göra hela tiden. De senaste dagarna har jag varit i skolan 12/dag. Idag har jag i alla fall lämnat in mitt monster projekt i konstruktionen så verkligen skönt att bli av med den. Nu hoppas jag bara på ett godkännt med så blir det nog bra.

Nu är det bara två tentor kvar nästa vecka, sen är det sommarlov. Ska bli skönt att få andas lite snart igen. Men innan dess är det Lundakarnevalen nu till helgen och jag hoppas att den blir sjukt rolig för det har varit så himla mycket arbete och reklam för den!

Har varit utan cykel en vecka nu också men har fått hjulen fixade så nu rullar den på igen! :)

Och vad gäller jobb i sommar är det fortfarande i stadiet: oklart. Men ja det finns fortfarande saker att hoppas på så ger inte upp än... :)

Inga kommentarer: