söndag 2 maj 2010

Dansavslutning och plugg..

Orkar inte plugga just nu, fast jag borde.... jag borde ha pluggat hela helgen men har istället ägnat mig åt dansföreställningar :) Det är verkligen jättekul att stå på scen, jag önskar jag fick göra det oftare. Inga större missar heller förutom att jag var för snabb på första visningen på ett ställe men ja....shit happens... Dagens föreställning gick jättebra i alla fall!! Det var så roligt! :D

Får försöka återgå till plugget imorgon. På torsdag är det dugga som jag måsta öva till samt måste dimensionera en massa till konstruktionen också...

Nästa helg blir det nog inte heller så jättemycket plugg men det kommer bli en rolig helg i alla fall hoppas jag på. Kristianstad på fredag för att träffa Betty och korridorsfest på lördag. Ska verkligen bli kul att göra nåt tillsammans med de andra i korridoren.

Men först plugg...Bara fyra veckor kvar till sommarlovet i alla fall... Trots att jag har så himla mycket att göra så kommer jag att få ledigt snart.... just hang in there!!

Och jag kanske har nåt jobb på G också... :) Känns verkligen piss att inte veta och det är redan maj månad och alla andra har nåt... Men ja kanske kanske kanske har jag lite tur nu...I hope so!

Inga kommentarer: