onsdag 20 juni 2012

Juni

Sommarlov och midsommar runt knuten. Jag har för några dagar sen kommit hem från en fantastisk Exresa med klassen som bar av till dominikanska Republiken. Vilket Paradis det var! Varmt och soligt hela tiden och vilka underbara människor jag träffade där. Hotellet var fantastiskt och utflykterna jag gjorde var väldigt bra de med, snorkeltur, katamarantur, hästridning och stadsvandring i huvudstaden Santo Domingo. Kom hem med världens förkylning dock som jag försöker bli frisk från. Midsommar i Bettys nya hus väntar ju.. Det blev en sommar utan jobb för min del så denna gången handlar sommaren om att göra just det jag känner för att göra. Men en omtenta får det nog bli i alla fall så man känner sig lite duktig. Och jag har Afrika kvar vilket jag ser fram emot. Hoppas jag inte blir magsjuk bara. Efter sommaren väntar mitt sista officiella år på LTH, väldigt skrämande men lite skönt också. Tänk att tiden gått så fort verkligen? Galet ju! Blir spännande och se om jag får till alla tentor innan exjobbet är klart.. :P Den som lever får se :) Ciao

Inga kommentarer: