fredag 20 april 2012

April

Jag har nog glömt bort bloggen endel tror jag. Sist jag skrev var det januari och kallt. Nu är det slutet på april och vårsolen börjar infinna sig med blyga steg. Vädret har verkligen shiftat en massa de senaste veckorna.

Så vad har hänt sen sist? Jo jag har fyllt 23 år. Det firades med skol-fieldtrip och sittning på kvällen med exreasa föreningen. Var väldigt kul och en lambo fick jag också utöver lite skönsång och ljus i muffins :)

Påsken firades på öland, lite snö och mycket regn, men mysigt endå på sitt eget lilla vis. Jag löste massa korsord och pluggade.

I dag befinner jag mig i en stressig period. Jag har flera projekt och inlämningar som ska in väldigt omgående och vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Men jag hoppas att det löser sig.

Jag har även införskaffat mig mina orala vaccinationer nu, tyfoid och dukoral. Ska börja med dem nästa vecka. Det börjar närma sig avgång till första resan med stormsteg och jag är väldigt taggad. Men först har jag 5 kurser att ta hand om.

Vi hörs!

Inga kommentarer: