fredag 25 februari 2011

Snabbvisit i Älmhult

Är hemma i Älmhult nu. Kom igår kväll och hade en väldigt trevlig familjekväll igår. Idag sitter jag med ekonomrapporten större delen av dagen för den måste bli klar om senast en vecka typ. Fattar inte hur jag ska hinna det riktigt med tanke på allt som ska göras nästa vecka. Måste börja titta på akustiktentan också. Men har lite tid kvar till den är i alla fall. Två veckors stress kvarstår sen ska jag fan i mig chilla som aldrig förr! haha.

skola måndag till onsdagar bara resten av terminen. fet Lyx ju! :) Men ska klart nyttja min lediga tid på ett produktivt sätt och plugga lite omtentor så gäller att hitta självdiciplinen. Men det blir ju betydligt mycket chillare när jag inte har nåt schemalagt utan kan göra det precis när jag känner för det. förhoppningsvis kan det bli lite flera älmhultsbesök då med resten av terminen.

Åker tillbaka till lund redan imorgon bitti på eftermiddagen. Mamma är lite besviken över att vi inte kan titta på melodifestivalen tillsammans imorgon men jag har lovat att titta på lets dance ikväll i alla fall! :)

Igår när jag kom med tåget tipsade mamma mig om en jättebillig frisör i älmhult vid torget, endast 140kr! Så jag bokade lite halvspontant en klipptid idag! ska dit om 90 minuter typ. Jag hoppas han är bra och att jag blir nöjd, verkar vara en ny ung kille som klipper. Mamma var nöjd i alla fall och hon är ju utbildad frisör så känns som en säker referens... haha :) Jag har tänkt klippa mig hur länge som hälst nu så ska bli skönt att korta av det lite och äntligen få min frisyr tillbaka! nu är det bara långt och rakt hängande typ.

Det var allt jag hade att säga för nu! Trevlig helg alla!

Inga kommentarer: