lördag 12 februari 2011

Rapporter i mängder...

Känns konstigt och skriva rapport efter rapport efter inlämning efter rapport. Vad hände med de vanliga räknetalen egentligen?? Vist räknas det i rapporterna men det är ju inte riktigt samma grej...Har förvisso akustiken å det är ganska kluriga tal, men eftersom den tentan ligger sent drar jag ut på de lite å fokuserar mig på rapporterna nu...

Familjen saknar mig också har jag märkt och nu har jag fått tony till att hjälpa mig med samhällsekonomi rapporten så nu måste jag helt enkelt hem. Det får helt enkelt bli en snabbvisit 25-26... måste vara tillbaka i lund på lördagkvällen. Men med lite extrem tur kan jag åka redan den 24e kanske.... hoppas hoppas... :)

sen får det bli ett längre uppehåll i mitten av mars då alla syskonen fyller år. Då ska det firas! :) Vad mycket tårta jag ska äta!!

Jag har fallit för en ny grej också! Fruktsallad!! Har ätit det säkert fyra gånger nu på kort tid... :P så hysteriskt gott!

Jag fick min första ben & jerrys glass idag av patrick! Vi delade på en till frukost haha... Så sjukt jävla gott det var!!! haha... cheesecake and strawberry smak!!

Imorgon är det söndag: rapportskrivning och dugga plugg med andra ord! Måste söka sommarjobb också!

Puss och kram!

Inga kommentarer: