torsdag 10 juni 2010

Förundersökning!

Den här veckan har det i stort sätt regnat konstant och det har varit ganska tråkigt. Förutom i tisdags då var det ganska fint och tur var det, för då var jag i lund över dagen och hälsade på mathilda, katja och lille Gustav på 4 månader. Jättesöt är han nu och han var mycket mer nyfiknare än förra gången jag såg honom.

Annars går dagarna åt till att slöa mest. Surfa, läsa böcker, kolla på Karnevalsfilmer, titta på kvällsfilmerna på tv, umgås med familjen.

Men just idag har jag faktiskt gjort något som jag drömt om i fem år. =) Jag har äntligen bokat in mig på en förundersökning för mina ögon. Jag har tillomed bokat in en preliminär tid för operation om jag får klartecken från läkarna! :) Jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra och som jag har tänkt. För jag blir lite nervös av det hela faktiskt, men det är ju det här jag vill. Jag hatar att ha komplex för glasögonen och jag börjar faktiskt tröttna på linser nu. Det är dags! Det är verkligen det, trots att det kommer svida riktigt hårt i plånboken. Om nästan en månad exakt får jag veta hur det blir! :)

Inga kommentarer: