söndag 22 mars 2009

min helg

Har varit hemma i älmhult i helgen. De var inte igår de.. Verkligen skönt att göra ingenting, men har klart lite dåligt samvete för att jag har försummat mekaniken och installationstekniken... men får se lite om jag orkar ett ryck senare ikväll...

I Fredags var jag även på konsert med mathilda. Tack för en trevlig kväll! De var ju kanske inte riktigt sådan musik som jag brukar lyssna på men de var faktisk helt ok endå.... ljussättningen var ganska häftig med....

Var ju bara tvungen att gå in på systemet innan på fredagen nu när jag får och kan! De blev ett par cider (såklart) och när jag kom till kassan tittade kassören på mig lite frågande innan han bad om leg.... Hade han inte gjort det hade jag nästan blivit lite besviken...haha... Man han sa ialla fall grattis i efterskott... =)

Vill även hälsa till anna att jag hoppas verkligen att du får ett spännande liv nu när du är gift... All lycka till er båda!

Inga kommentarer: