torsdag 26 mars 2009

=)

måste kanske uppdatera lite vad som hänt... De största nyheterna är att igår lyckades jag göra katastrofala våfflor vilket resulterade i att de blev pannkakor av smeten istället... därefter cyklar jag till dansen för att stöta på polisen... Slapp böter som tur var...=)

Idag har jag dimensionerat tapp och spillvatten lite grann till vårt husprojekt samt räknat lite mekanik... Därefter bar de av ner till stationen för att möta upp Betty... Liten shoppingrunda och mycket pratande blandet med matinköp och matlagning kan inte bli annat än trevligt! =) Tack så mycket för presenten med!! Nu får jag fundera ut var de bästa stället är att hänga upp tavlan på =)...

Imorgon blir det mekanik hela skoldagen och lite födelsedagsfest hos peter... Jag hoppas att de blir kul...

1 kommentar:

Betty sa...

Tack för en härlig dag vännen. Kram