lördag 19 november 2011

Lite av varje...

Här kommer en sammanfattning av mitt liv den senaste tiden: :)

Jag börjar misstänka att jag lider av någon form av laktosintolerans. :S Jag får ont i magen allt som oftare efter jag dricker mjölk. Men pallar inte springa till doktorn förren jag är mer säker. Så jag experimenterar lite själv med mjölkprodukter just nu. Och jag dör ju faktiskt inte av lite mjölk och inte är det farligt att dricka det heller även om det skulle vara så. Bara magen som gör ont och än så länge är det hanterbara nivåer. Får se helt enkelt hur det blir med det här.

Mitt bostadsområde började brinna igår tydligen. Jag var inte hemma då men kände av lukten när jag kom hem. Verkligen läskigt att se bilder från det. Tror inte att någon skadats så det är ju bra i så fall.

Har varit på Exrese sittning i veckan med. Dags att börja tagga inför Dominikanska republiken! Jag är verkligen exalterad över resan och hoppas att det blir ett trevligt äventyr :)

Har tittat på lite spex också. Så himla kul när de drev med smålänningarna, kamprad och billy bokhyllorna. Jag kände mig väldigt träffad i alla fall, stolt smålänning som jag är! Och nej smålänningar är inte snåla, bara sparsamma ;)

Börjar få tentaångest nu också. Är fyra veckor kvar men de här två kurserna jag läser nu är verkligen svåra. Den ena är till och med på avancerad nivå. Jag kommer typ nästan bara läsa avancerade kurser till våren så lika bra att vänja sig. :)

På måndag kommer lillebror på besök för att sova över. Han ska titta på Lunds universitet som har öppet hus typ. Sånt uppmuntrar jag så självklart får han sova här. Tror det kan bli en trevlig måndagkväll också :)

Har slängt iväg en beställning på massor av julklappar också. När den kommer fram är typ hälften av klapparna fixade. Känns bra! Får väl ta en runda på stan också senare när jag får tid och fylla igen de andra julklappsluckorna. :)

Nästa helg väntas det Älmhultsbesök och ska träffa lite bekanta ansikten! Blir bra! :)

Inga kommentarer: