tisdag 17 maj 2011

Tisdag

Kanske dags att skriva ett litet inlägg.

Har fixat jobb på IKEA DC - Pallgården i sommar. 9 veckor ska jag vara där. Kommer bli dubbelt arbete i sommar med allt tentaplugg vid sidan om. Men jag brukar ju ta halvt död på mig själv så ska väl överleva den här sommaren också. Jag jobbar 6- 14.45 varje dag så finns ju gott om tid till både pluggande och solande. I alla fall till efter nio då det är dags att börja tänka på refrengen och sova! :S Kommer få lägga mig über tidigt för att orka upp innan fem varje morgon. Typ.

Innan dess har jag planerat in en stor städdag för mig och mina grannar i köket. Bovärden ska tydligen inspektera innna sommaren och är han inte nöjd kommer vi få betala. Så jag hoppas alla ställer upp på detta nu! Jag har fan redan städat 10 ggr mer än alla andra!!!

Nu ska jag laga mat! :)

Inga kommentarer: