måndag 18 april 2011

Påsklov

Tre veckors skoluppehål nu. Men ja det är nu mitt jobbiga börjar den här läsperioden. Har chillat rätt bra de senaste fem veckorna och tänker fortsätta med det efter påskuppehållet. Men under själva påsklovet har jag alltså 1000 olika saker att göra. Främst är det två tentor varav den ena är omöjlig. Sen är det bergbyggnads arbetet som det är lite mindre panik med just nu. Har verkligen ingen aning om hur jag ska få ihop tiden till att jobba med gruppen samtidigt som jag måste tentaplugga. Sen finns det annat runtomkring som också tar tid och ska göras. Men men, jag löser väll de på nåt sätt hoppas jag. Har ju försökt förbereda mig med tentaplugget så mycket som möjligt tills nu, men ja finns ju endel kvar att plugga på kan jag ju säga i alla fall. Imorgon åker jag till Älmhult och träffar Betty lite grann... därefter kommer de bära av till Öland och Stugan! så sjukt nice, har inte varit där sen förra sommaren tror jag. Så himla tråkigt att jag ska behöva plugga så mycket nu när jag misstänker att det ska bli fint väder bara. Tog en promenad nu på kvällen i alla fall... Verkligen skönt med lite luft efter en heldag vid datorn och skolarbete. Jag borde göra det till en god vana. Verkligen!

Inga kommentarer: